Tabiat bir san'at-ı İlahiyedir, Sani olamaz...Bir kitabet-i Rabbanîdir, kâtip olamaz... Bir nakıştır, nakkaş olamaz. Bir defterdir, defterdar olamaz. Bir kanundur, kudret olamaz. (Lem'alar)

19 Eylül 2011 Pazartesi

Haydi Çocuklar Okula

       Yeni bir Eğitim ve Öğretim yılına daha başlamanın coşku ve heyecanı içindeyiz. Halk ozanımız Aşık Veysel bir şiirinde şöyle diyor:
“Dünyanın en zengin aklını gördüm

 Sermayesini sordum, dedi ki: okul.”
       İnsanın diğer canlılardan ayıran en önemli özelliği, aklı ve zekâsıdır. Fakat akıl, kendiliğinden gelişemez. Aklı geliştiren, kullanılmasını öğreten bilgilerle zenginleştiren okuldur. Çünkü okul, bir eğitim ve öğretim yuvasıdır, insanın yetiştirildiği yerdir.

      Yeni bilgiler yeni dostluklar, güzel günler ve aydınlık fikirlere kavuşmamız dileğiyle...

Öğretmenimiz Ercan Sezgin, müdür yardımcımız Nuri Kara ile bir anı

Yeğenim Hüseyin

Okulumuzdan bir kaç fotoğraf

Mini mini birler







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder