Tabiat bir san'at-ı İlahiyedir, Sani olamaz...Bir kitabet-i Rabbanîdir, kâtip olamaz... Bir nakıştır, nakkaş olamaz. Bir defterdir, defterdar olamaz. Bir kanundur, kudret olamaz. (Lem'alar)

8 Nisan 2012 Pazar

Bafra Koşu Köyü

Doğa ve arı dostlarına selam
Bu sezon bir sürü koloninin söndüğünü duyuyoruz. Hatta benim arıcılık öğretmenim Kemal Boyalıcı'nın bile bir kaç kovanı sönmüş. İnşallah bizim başımıza gelmez. Öğleden sonra arılara genel bir bakım yaptım. Geçen seneden kalan sırlı balları açarak beslenmelerini sağladım. 25 martta Bayvarol uygulaması yapmıştım. Nisan sonunda şeritleri alacağım. Bütün kovanlarda yavru polen durumu fena değil. Hatta geçen sezon sonunda verdiğim F1 analar daha verimli görünüyor.  
Pet şişeyi suluk haline getirdim. Arılar yorulmasın ve çevredeki drenaj kanallarından su içmesinler.


1 yorum: