Tabiat bir san'at-ı İlahiyedir, Sani olamaz...Bir kitabet-i Rabbanîdir, kâtip olamaz... Bir nakıştır, nakkaş olamaz. Bir defterdir, defterdar olamaz. Bir kanundur, kudret olamaz. (Lem'alar)

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Kraliçelerime Kavuştum

Çevrede ne kadar çok akasya ağacı varmış onları çiçeklenince fark ettim. Notlarımı kontrol ettim hektara 500 kg bal verirmiş. 25 Mart-15 Nisan tarihlerinde açarmış. Buralarda daha yeni açtı. Kovanlarda şimdiden ballar sırlanmaya başladı. Bu ayın sonunda akasya balı yiyeceğiz galiba. Sonra yükseklere yolculuk yapacağız, inşaallah.
Kaç gündür yeni iki kolonim aklımı meşgul ediyor. Son kontrollerde kapalı olan gözlerden kraliçelerim çıkmış. Çıkar çıkmazda rakiplerini  yuvalarında yok etmişler. Bu arılar sezonu kaçırdı ama onlardan birkaç tane daha kraliçe almak istiyorum. Belfast F1 arılarımın yavruları yeni kraliçelerim. Nedense satın aldığım F1 korniyal anayı kabullenmediler. Bende izin verdim kendi analarını ürettiler. Diğer kolonilerim ikinci katı doldurmak üzereler.
Harabe haline gelen bina sağlık ocağı diye yapılmış ama kendi sağlığı iyi değil şimdilerde...
Hey gidi Vahit usta hey... Mal mülk hep yalan. İşte toprakların, senden sonra satmışlar. Alanlar bile gitmiş, çoluk çocuğu ekip biçiyor. Dedeciğim biz yalan, siz gerçek dünyadasınız. Muhakkak ki görüşeceğiz.
 İkindi namazımızı camimizde kılıp huzur içinde ayrılıyoruz.
Koşu Köyü Mengenler Camii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder